Veel gestelde vragen

Contact opnemen

Hoe neem ik contact met jullie op?
Dit doet u het makkelijkst via het contactformulier of het contact ballontje rechtsonderin uw scherm.

Retouren

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dit?
Retourneren is bij Carnavalskleding.nl geen probleem en zeer eenvoudig. Voor meer informatie over hoe te retourneren, verwijzen we u graag naar de volgende pagina: Retourneren pagina

Ik wil een andere maat van hetzelfde product. Hoe kan ik dit het beste regelen?
Het best kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen en uw oude bestelling retourneren. Op deze manier is uw product het snelst bij u thuis.
Zodra wij de retourzending binnen hebben zal uw aankoopbedrag gemiddeld al binnen drie werkdagen teruggestort worden op uw rekening.

Mijn bestelling is niet compleet of correct binnen gekomen.
Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice voordat u items retourneert of opnieuw bestelt.

Mijn bestelling

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Als uw bestelling nog niet verzonden is dit mogelijk, neem hiervoor contact met onze klantenservice op.

Betalingen

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Zodra u uw bestelling met iDeal heeft afgerond, wordt uw bestelling meteen verzendklaar gemaakt in het magazijn. Heeft u via een andere betaalmethode betaald dan wordt u bestelling verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.

Verzending

Ik heb maar een deel van mijn bestelling binnen gekregen, hoe kan dit?
Het kan voorkomen dat uw bestelling in twee zendingen wordt geleverd, dit wordt dan in de order bevestiging mail gecommuniceerd.